THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Hidup always ade masalah.
tp kalau da ari2 ade masalah camni.
haih.
tensen btol ah camni.
tp nak wat camne.
kene la tanggung.
family's problems ; mende nie yg paling wat aku terpikir2. tiap2 ari.
haih. masalah keluarga. tah la. kene pk je pasal mende nie. and bile pk je. hati sakit2 sgt2.
rase nak terajang "dieorg" ade, rase nak sepak 'dieorg" ade, rase nak hentam family 'dieorg" pun ade.
tp semua tu aku xleh buat, sebab ape ? sebab aku kene pk pasal family aku.
dorang xbg aku wat bukan2.
selagi hal belom setel, biarkan dlu.
and aku tunggu sgt hari hal ni btol2 setel.
sebab aku nak "dieorg" tau sket yang "dieorg" xpatot cari pasal camtu.
xpela.
DOA, itu yang penting. mintak pada TUHAN.
harap2, xde ape2 jadi kat family aku..
sebab if smthing happen to anyone in my family, "org" yg buat mende tu jadi, akan KENE!
haih. simpan lagi dalam hati.
sampai bile nak simpan, tu yg xtau tu.
lame2, leh pecah hati nie simpan mende ni lame2.
hahahahahaha. hmm